luni, 14 martie 2011

Model de scrisoare catre președinte

M O D E L

Domnule Presedinte

Subsemnatul .......................................................... cu domiciliul in ................................................................................................... pensionar militar din data de .................................. am urmarit declaratia dumneavoastra din data de 23 ianuarie 2011 orele 21.00, prin care am aflat ca as fi primit la trecerea in rezerva o suma de un miliard de lei vechi ca plata compensatorie.

Va aduc la cunostinta ca la trecerea in rezerva cu drept de pensie am primit ............. solde lunare, totalizand aproximativ ......................................

lei.

De aceea, rog sa mi se comunice cine si-a insusit diferenta pana la un miliard de lei, pentru a recupera suma respectiva.

In cazul in care mi se va restitui diferenta de bani, declar ca voi fi de acord cu recalcularea pensiei conform legii 119/2010 si a O.U.G. nr.1/2011.

In caz contrar imi rezerv dreptul de a actiona in instanta pe cei vinovati.

Daca apreciati ca declaratia dumneavoastra din data de 23 ianuarie 2011 a fost neadevarata, doresc ca prin raspunsul ce-l veti trimite sa va cereti scuze.

Cu respect,

Data, Semnatura,

NOTA

- suma primită se va aproxima luând în calcul câte 2 solde pe an pentru diferența dintre 55 de ani și vârsta la care s-a ieșit la pensie

- scrisoarea se va intocmi in 2 exemplare

- se va trimite prin posta, recomandata, cu confirmare de primire la urmatoarea adresa :

Administratia prezidentiala, Palatul Cotroceni, Bulevardul Geniului, nr. 1-3, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal 060116.

- dupa trimiterea scrisorii se va informa Biroul Operativ.